Friday 15 April 2011

In My Dream...

Bila dgr lagu nih aku akn teringat translation dia..suka tol..coz hampir sama ngn ape yg aku alami..Korg smua slalu mimpi x??aku slalu gk.mimpi best pn ade,tp bnyk yg merapu la..tp kn korg pnh x mimpi tentang perkara / org yg sama berkali2??aku nk citer ckit la kisah2 mimpi yg pnh dtg dulu2 kala n skang nih..

Me penah mimpi sorg hamba Allah ni lam 2-3x..org yang sama tp aku x knl pn org 2 sape..n dia adalah lelaki..mimipi pertama ms skola menengah...aku mimpi laki ni pakai spec kurus2,tinggi,putih kt skola aku.lam mimpi 2 aku ade mslh xde tmpt duduk.cam kne curik kot.pas2 dia dtg kt aku n tlg aku cr tmpt duduk n meja skali lam kelas uh..siap duduk dpn aku n ajar aku blaja ape aku pn xtau..huhuhu..

Second pny mimpi aku x ingt sgt cuma aku ingt dia ade ckp sesuatu kt aku..tp yg plg best mimpi ketiga aku sal laki 2..mimpi ketiga nih blaku lam sebuah tmpt yg cam masjid..aku tgh blaja seni mpertahankn diri dgn sorg guru yg agk alim la..cam pak ustaz..siap ade main pedang uh..huhuhu..tiba2 ujan turun n aku tpaksa cr tmpt teduh..cuma ade 1 pilihan je.msuk lam masjid 2..tp krn aku bpeluh2 so aku gi bilik air masjid 2 n ingt nk bersihkn diri ckit..pas2 ade sorg pakcik ni nk guna gk bilik air 2..tp dia bg aku guna dulu..so dpt la aku bersihkn diri ckit n aku pn trus amik wuduk.nk msuk masjid kn..

Pas amik wuduk aku msuk masjid 2..sebaik je aku msuk masjid aku dgr ade suara org sdg ngaji @ bzikir..tp ramai..aku pandang 1 sudut aku nmpk sekumpulan lelaki muda pakai baju putih yg tgh mngaji n zikir 2..ms 2 aku duduk kt 1 sudut lam masjid yg dlmnye cat hijau 2..tgh asyik je aku tgk dorg smua tetiba ade sorg drpd mereka agkt muka n pandang kt aku..aku knl sgt muka dia..dia la laki yg sama dtg lam mimpi2 aku sblm nih..mmg sama,pakai spec,kurus,putih..dia pandang je kt aku n last2 dia senyum..pas2 aku pn tjaga dr tido..

Korg rs ape maksud mimpi 2??aku ade citer sal mimpi nih kt kwn2 kolej pas2 kitorg merapu2 smbil gelak2 ckp 2 la jodoh kot..hahaha..tp mane aku nk cr dia??aku nk sgt knl ngn dia n nk tny nape dia muncul lam mimpi2 aku??oohh..man in my dream..please show urself to me..

2 comments:

  1. jodoh tu kot kak..
    mybe xjumpa agi skng..
    one day tjumpa,n akk akn tringat mcm pena tgk muke die.. :)

    ReplyDelete
  2. hmm..maybe kot..hope cam2 la akhirnye..hehehe..kwn2 akk pn ckp cam2..ntah le..

    ReplyDelete