Saturday 23 July 2011

New Babies in My Roommm..SJ

Annyeong!!!!
Dlm mggu ni rasa rajin je nk upd8 blog..hehehe
Post ke-3 utk mggu ni me nk share my new SJ collection..
As everyone know Sment dh kuarkn SS3 Concert Book,Bijin..
Lps fikir 2-3x me decide utk beli smua 2..Bijin me beli only dvd combo coz bijin mahal sgt.
Disamping 2 de jgk beli dvd SS3 Japan & SJ 1st Premium Event in Japan (both not the official one)..jumpa kt speedy..hehehe..


So lets take a look at all these...

So bila dh susun kt rak ni jd la camni..hehehe..
Wish the collection will get bigger..

These are some of SS3 Concert Photo Book photos

SS3 Concert Photo Book ni berat n tebal..i forgot to take the poster picture..so sorry..the quality is really good..me nk jg buku ni baik2..syg sgt nk buka ari2..hehehe..bnyk gmbr my bias sungmin dlm buku 3..n plg best gmbr sungmin berada sama2 n dekat2 dgn kyuhyun n heechul..hahah..my bias too..hehehe...bahagia tol..hahaha..worth my money..
That's all for now..enjoy all the pics..bye~

No comments:

Post a Comment